-
loading
Solo con imagen

Palabras clave project


Listado top ventas palabras clave project

Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Project Engineering Manager (IT) at BairesDev We are looking for a Project Engineering Manager (IT) to lead our Engineering Team and help spearhead our growth. As a Project Engineering Manager (IT), you will play a critical and active role in the day-to-day operations. This is an excellent opportunity to be one of the key members of our Engineering team and position yourself for unique career growth opportunities. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 4+ years of experience in Software Development related roles in a relevant company. - 2+ years of experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 4 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Callao (Callao)
content="Importante operador logístico líder en Latinoamérica se encuentra en la búsqueda de una persona para la posición de: Project Manager TI - Para Callao y Miraflores Requisitos: - Bachiller en Ingeniería en Sistemas. - Microsoft office 365 - nivel avanzado - Microsoft Project Online - Metodologías Agiles y estándar PMI - Almacenamiento, Transporte y Distribución - Comercio Exterior - Explotación de información (Datalake, Power BI) - Inglés avanzado - Presentación/Creación de Propuestas - Costos y presupuestos Dominio (deseable) de: o Software de programación. o Social Media o Marketing de Contenidos o Sistemas ERP (Planificación de Recursos Empresariales) - 1 a 3 años de experiencia como Project manager y procesos administrativos relacionados. - Experiencia en manejo de personal y gestión con clientes. Funciones: - Planificar y gestionar los proyectos definiendo elementos como fechas, plazos, responsables, cargos, recursos y costes para lograr ampliar la cartera de clientes planificada a través del cumplimiento del alcance de los objetivos establecidos por la Gerencia. - - Establecer los objetivos del proyecto en función de la petición de un cliente y/o área de negocio, para garantizar la eficiencia del flujo de trabajo según los estándares operativos establecidos contribuyendo al cumplimiento de los niveles de servicio acordados con el cliente. - Supervisar las tareas y medir la evolución de la misma, así mismo el desempeño de sus grupos de trabajo, para asegurar los recursos necesarios para el cumplimiento de los objetivos establecidos por la gerencia. - Implementar soluciones o cambios según se requiera basados en el plan estratégico, para lograr la medición y visibilidad de la productividad y el desempeño del servicio logístico contribuyendo a la toma de decisiones gerenciales Beneficios - Ingreso a planilla con todos los beneficios de ley desde el primer día de trabajo - Vacaciones, seguro, SCTR, gratificación, utilidades, CTS, etc. - Oportunidad de crecimiento.-Requerimientos- Educación mínima: Universitario 2 años de experiencia Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, industria, industry
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Profile: • Must be Intermediate or Advanced in English • Competitive Salary • Must have experience with software development or software applications • Must have at least one year with experience in technology project management Functions: • Participate in conference calls/meetings, take notes, give advice directly to clients • Keep track of your time on a timecard and update project status in a CRM • Assign tasks to software developers, follow up, ensure those tasks are completed properly • Work with a business analyst, and report to the CEO of the company Competencies: • Pro-active, you will be responsible for your own daily schedule • Leadership, you will be responsible for the work of your team • Manage business relationships with our partners Benefits: • Salary paid on the 7th and 22nd of each month • 12 paid vacation days a year • 8 Paid holidays. -Requerimientos- Educación mínima: Terciario 1 año de experiencia Idiomas: Inglés Edad: entre 25 y 50 años Conocimientos: Análisis, Atención al cliente, Capacidad de decisión, Comunicación y persuasión, Liderazgo, Servicio al cliente, Trabajo en equipo, Microsoft Office Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente
Ver producto
Cusco (Cusco)
content="Profile: • Must be Intermediate or Advanced in English • Competitive Salary • Must have experience with software development or software applications • Must have at least one year with experience in technology project management Functions: • Participate in conference calls/meetings, take notes, give advice directly to clients • Keep track of your time on a timecard and update project status in a CRM • Assign tasks to software developers, follow up, ensure those tasks are completed properly • Work with a business analyst, and report to the CEO of the company Competencies: • Pro-active, you will be responsible for your own daily schedule • Leadership, you will be responsible for the work of your team • Manage business relationships with our partners Benefits: • Salary paid on the 7th and 22nd of each month • 12 paid vacation days a year • 8 Paid holidays. -Requerimientos- Educación mínima: Técnico 1 año de experiencia Idiomas: Inglés Edad: entre 25 y 50 años Conocimientos: Análisis, Atención al cliente, Capacidad de decisión, Comunicación y persuasión, Liderazgo, Servicio al cliente, Trabajo en equipo, Microsoft Office Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente
Ver producto
Callao (Callao)
content="Por encargo de nuestro cliente estamos en búsqueda de un: Project Manager/Temporal por 6 meses - Callao Requisitos: - Egresado de las carreras de ciencias de la ingeniería, ciencias económicas o afines. - Maestría en Logística o MBA - Certificación PMBOK (IMPORTANTE) - Conocimiento en metodologías ágiles, aplicaciones y herramientas de Power BI. - Diplomado de gestión de proyectos, logística y sistemas de información. - Excel a nivel intermedio- avanzado. - Inglés a nivel intermedio. - Herramientas de gestión de proyectos. - 3 años de experiencia en posiciones similares. - Experiencia demostrada en gestión logística. - Experiencia liderando proyectos. Funciones: - Asesorar y controlar la ejecución de proyectos asignados, creación de valor y de construcciones operativas controlando el desarrollo de los mismos bajo las 4 etapas del proceso consultivo (Exploración, ideación, validación, ejecución) para asegurar el cumplimiento de los objetivos de cada proyecto en los plazos establecidos de acuerdo con los estándares de la división. - Identificar y proponer mejoras en procesos, analizando las necesidades de los clientes internos y externos para contribuir al crecimiento de los procesos creando ventajas competitivas y diferenciadores del sector. - Evaluar y proponer procesos operativos para el desarrollo y configuración de sistemas de información para asegurar que los sistemas de información se ajusten a la operación. - Realizar la implementación y on-boarding de los nuevos servicios ganados para asegurar que el cliente reciba el servicio que se acordó y se diseñó en el proceso de cotización. - Explorar nuevas tendencias logísticas del sector y evaluar su posible aplicación en las operaciones, para lograr mejorar las condiciones de operaciones. 'En Manpower promovemos la inclusión e inserción laboral de personas con discapacidad'. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 3 años de experiencia Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Estamos buscando un Project Leader Marketing para Ilo con experiencia. Únete al equipo. Postula ya !!! Requisitos: -Profesionales en las carreras de Marketing, Administración, Ing. Comercial, Ing. Industrial y afines -Dominio de EXCEL a nivel avanzado -Contar con 03 años de experiencia en áreas de Marketing. -Residir en Ilo (indispensable) -Disponibilidad para viajes en zona Sur Funciones:.Liderar la estrategia de Marketing estratégico de la compañía.Construir, dirigir y ejecutar el plan de Comunicación de la compañía, alineada a la estrategia del Negocio.Desarrollar, consolidar la estrategia de producto acorde a la estrategia comercial..Identificar oportunidad de nuevos mercados, desarrollo de productos y ventajas competitivas en el sector..Coordinar nuevas propuestas de desarrollo digital, estrategias de Captación y gestión del parque de clientes.Diseño y ejecución de estrategias 360, complementando y desarrollando los programas de fidelización y satisfacción.Establecer KPIs de gestión, control y seguimiento de la estrategia de marketing.Contribuir al análisis de nuevos ingresos y mejora continua de la compañía. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 3 años de experiencia Edad: entre 27 y 39 años Conocimientos: Microsoft Excel, Análisis, Comunicación y persuasión, Marketing, Negociación Disponibilidad de viajar: Si Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: proyecto, mercadotecnia
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people in five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Senior Project Manager at BairesDev Are you a Senior Project Manager and have been through the whole development cycle at least once? Are you able to understand the client’s requirements and their specificities to turn problems into solutions? Have you made a lot of the simplest mistakes and learned from them? If you are this professional, you are probably a good match for us! Join our Management Team, apply now. What You’ll Do: - Develop the forecast of the projects in charge. - Follow and control project management using agile methodologies. - Ensure the application of consistent HR policies, in close collaboration with HRBP. - Verify the viability and prepare budgets, equipment and resources. - Identify and manage risks to ensure that delivery arrives on time. - Ensure compliance by your team of established methodologies and processes. - Implement the necessary changes throughout the process. - Carry out monitoring and control activities to track the progress of the project. - Ensure customer and team satisfaction throughout the entire project. Here’s what we are looking for: - Experience working with Agile Methodologies. - Experience and a good understanding of APIs and Web Services. - Experience with Data Persistence (Databases). - Advanced algorithm knowledge. - Basic IT infrastructure knowledge. - Intermediate system design knowledge. - Experience developing modules for real-life applications. - Experience implementing unit testing in the code. - Understanding of Version Control Tools. - Advanced English level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 4 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto
Ver producto
Callao (Callao)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people in five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Senior Project Manager at BairesDev Are you a Senior Project Manager and have been through the whole development cycle at least once? Are you able to understand the client’s requirements and their specificities to turn problems into solutions? Have you made a lot of the simplest mistakes and learned from them? If you are this professional, you are probably a good match for us! Join our Management Team, apply now. What You’ll Do: - Develop the forecast of the projects in charge. - Follow and control project management using agile methodologies. - Ensure the application of consistent HR policies, in close collaboration with HRBP. - Verify the viability and prepare budgets, equipment and resources. - Identify and manage risks to ensure that delivery arrives on time. - Ensure compliance by your team of established methodologies and processes. - Implement the necessary changes throughout the process. - Carry out monitoring and control activities to track the progress of the project. - Ensure customer and team satisfaction throughout the entire project. Here’s what we are looking for: - Experience working with Agile Methodologies. - Experience and a good understanding of APIs and Web Services. - Experience with Data Persistence (Databases). - Advanced algorithm knowledge. - Basic IT infrastructure knowledge. - Intermediate system design knowledge. - Experience developing modules for real-life applications. - Experience implementing unit testing in the code. - Understanding of Version Control Tools. - Advanced English level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Magister o Postgrado 4 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Senior Project Manager at BairesDev Are you a Senior Project Manager and have been through the whole development cycle at least once? Are you able to understand the client’s requirements and their specificities to turn problems into solutions? Have you made a lot of the simplest mistakes and learned from them? If you are this professional, you are probably a good match for us! Join our Management Team, apply now. What You’ll Do: - Develop the forecast of the projects in charge. - Follow and control project management using agile methodologies. - Ensure the application of consistent HR policies, in close collaboration with HRBP. - Verify the viability and prepare budgets, equipment and resources. - Identify and manage risks to ensure that delivery arrives on time. - Ensure compliance by your team of established methodologies and processes. - Implement the necessary changes throughout the process. - Carry out monitoring and control activities to track the progress of the project. - Ensure customer and team satisfaction throughout the entire project. Here’s what we are looking for: - Experience working with Agile Methodologies. - Experience and a good understanding of APIs and Web Services. - Experience with Data Persistence (Databases). - Advanced algorithm knowledge. - Basic IT infrastructure knowledge. - Intermediate system design knowledge. - Experience developing modules for real-life applications. - Experience implementing unit testing in the code. - Understanding of Version Control Tools. - Advanced English level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 4 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Senior Project Manager at BairesDev Are you a Senior Project Manager and have been through the whole development cycle at least once? Are you able to understand the client’s requirements and their specificities to turn problems into solutions? Have you made a lot of the simplest mistakes and learned from them? If you are this professional, you are probably a good match for us! Join our Management Team, apply now. What You’ll Do: - Develop the forecast of the projects in charge. - Follow and control project management using agile methodologies. - Ensure the application of consistent HR policies, in close collaboration with HRBP. - Verify the viability and prepare budgets, equipment and resources. - Identify and manage risks to ensure that delivery arrives on time. - Ensure compliance by your team of established methodologies and processes. - Implement the necessary changes throughout the process. - Carry out monitoring and control activities to track the progress of the project. - Ensure customer and team satisfaction throughout the entire project. Here’s what we are looking for: - Experience working with Agile Methodologies. - Experience and a good understanding of APIs and Web Services. - Experience with Data Persistence (Databases). - Advanced algorithm knowledge. - Basic IT infrastructure knowledge. - Intermediate system design knowledge. - Experience developing modules for real-life applications. - Experience implementing unit testing in the code. - Understanding of Version Control Tools. - Advanced English level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Magister o Postgrado 4 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Callao (Callao)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Junior Project Manager at BairesDev Being a Junior Project Manager is just like being a full-time problem solver. We expect your abilities to be a combination of experience, knowledge, and independence. What You’ll Do: - Coordinate small projects with the support of management. - Prepare and plan project schedules and budgets. - Provide progress updates to customers and stakeholders. - Follow and control project management using agile methodologies. - Identify risks to ensure that delivery arrives on time. - Analyzes possible solutions using standard procedures. Here’s what we are looking for: - 2+ years of experience in similar roles. - Practice knowledge of time management, materials and Budgets. - Experience with Agile Methodology. - IT projects experience. - Advanced English level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 2 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: jr, proyecto, gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Cusco (Cusco)
content="Empresa de telecomunicaciones se encuentra en búsqueda del mejor perfil para ocupar el puesto de ASISTENTE PARA EL AREA DE PROJECT TEAM FUNCIONES PRINCIPALES 1. Revisar, aprobar y registrar las liquidaciones de construcción e instalación de nuevas BTS. 2. Realizar seguimiento a las liquidaciones de obra que hayan sido observadas por temas de calidad y/o documentación. 3. Dar seguimiento y realizar coordinaciones con las demás áreas para cumplir el plan mensual de liquidación proyectos corporativos y móviles. 4. Atender solicitudes de documentación y capacitar a nuevos contratistas sobre elaboración de liquidaciones y expedientes de obra. 5. Coordinar y verificar con el área de supervisión el estado actual de cada BTS antes de la aprobación de liquidación. 6. Elaborar formatos, diagramas, instructivos de trabajo entre otros documentos del área de liquidación. FUNCIONES COMPLEMENTARIAS 1. Brindar soporte al área de finanzas en la gestión de liquidación de materiales. 2. Elaborar solicitudes de pago a proveedores. 3. Elaborar las solicitudes requeridas y subirlas al sistema voffice. 4. Apoyar al área técnica y coordinar con almacén la regularización de exportaciones. 5. Otras actividades que asigne su jefe inmediato. REQUISITOS MINIMOS UNIVERSITARIO O TECNICO EN Administración de empresas, Ingeniería Industrial y afines. CONOCIMINETOS BASICO: Gestión de almacén, construcción y relacionados. Ingles Intermedio Excel Avanzado. -Requerimientos- Educación mínima: Terciario 2 años de experiencia Idiomas: Inglés Edad: entre 24 y 31 años Conocimientos: Microsoft Access, Microsoft Excel Licencias de conducir: A1 Disponibilidad de viajar: Si Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: ayudante, aux, auxiliar, auxiliary, assistant, helper, aide, dependiente, administrative, proyecto
Ver producto
Cusco (Cusco)
content="FUNCIONES PRINCIPALES 1. Revisar, aprobar y registrar las liquidaciones de construcción e instalación de nuevas BTS. 2. Realizar seguimiento a las liquidaciones de obra que hayan sido observadas por temas de calidad y/o documentación. 3. Dar seguimiento y realizar coordinaciones con las demás áreas para cumplir el plan mensual de liquidación proyectos corporativos y móviles. 4. Atender solicitudes de documentación y capacitar a nuevos contratistas sobre elaboración de liquidaciones y expedientes de obra. 5. Coordinar y verificar con el área de supervisión el estado actual de cada BTS antes de la aprobación de liquidación. 6. Elaborar formatos, diagramas, instructivos de trabajo entre otros documentos del área de liquidación. FUNCIONES COMPLEMENTARIAS 1. Brindar soporte al área de finanzas en la gestión de liquidación de materiales. 2. Elaborar solicitudes de pago a proveedores. 3. Elaborar las solicitudes requeridas y subirlas al sistema voffice. 4. Apoyar al área técnica y coordinar con almacén la regularización de exportaciones. 5. Otras actividades que asigne su jefe inmediato. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 1 año de experiencia Edad: entre 23 y 29 años Conocimientos: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Office Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: ayudante, aux, auxiliar, auxiliary, assistant, helper, aide, administrative, proyecto
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="REQUISITOS * Técnico con experiencia mínima 3 años en puestos similares y en proyectos mineros. * Residir en la ciudad de Arequipa o Moquegua (excluyente) * Adjuntar su Cv actualizado. * Disponibilidad inmediata. FUNCIONES: - Realizar la limpieza general de la cámara de trabajo y la revisión del material asignado para sus labores. - Realizar todos los trabajos que le asigne el jefe inmediato y mantenerlo informado de todas las labores realizadas, a la vez de informar oportunamente cuando por razones de fuerza mayor no pueda asistir a su turno de trabajo. - Ejecutar el granallado de las diferentes estructuras de fierro distribuidas en la totalidad de la planta. - Mantener y revisar los sistemas de seguridad de las máquinas y equipos, informando sobre actos inseguros que puedan comprometer las instalaciones de la empresa donde se preste servicio, o pongan en riesgo la salud e integridad de los trabajadores. -Requerimientos- Educación mínima: Universitaria / I.P. / C.F.T. 3 años de experiencia Edad: A partir de 23 años Disponibilidad de viajar: Si Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: project
Ver producto
Callao (Callao)
content="Nos encontramos en la búsqueda de un profesional de la carrera de Ingeniería Comercial, Administración, Marketing o afines con experiencia de al menos 2 años supervisando personal. Funciones: • Owner de la Implementación, gestión y control del plan almacenes en el mercado. • Generar planes de acción y propuestas para lograr sus objetivos. • Motivar, gestionar y reclutar a equipo de mercaderistas • Actualización y reporte de resultados del plan. • Tareas de seguimiento, ejecución e implementación de acciones al trade relacionadas. • Liderar al equipo directo e indirecto en la ejecución del plan Se ofrece ingreso a planilla con todos los beneficios de ley. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 2 años de experiencia Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: project, comercio, mercadotecnia
Ver producto
Callao (Callao)
content="Nos encontramos en la búsqueda de un profesional de la carrera de Ingeniería Comercial, Administración, Marketing o afines con experiencia de al menos 2 años supervisando personal. Funciones: • Owner de la Implementación, gestión y control del plan almacenes en el mercado. • Generar planes de acción y propuestas para lograr sus objetivos. • Motivar, gestionar y reclutar a equipo de mercaderistas • Actualización y reporte de resultados del plan. • Tareas de seguimiento, ejecución e implementación de acciones al trade relacionadas. • Liderar al equipo directo e indirecto en la ejecución del plan Se ofrece ingreso a planilla con todos los beneficios de ley. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 2 años de experiencia Disponibilidad de viajar: Si Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: project, comercio, mercadotecnia
Ver producto
Cusco (Cusco)
content="Somos APC CORPORACIÓN, una empresa 100% peruana con más de 42 años en el mercado y líder en el rubro de Alimentación Colectiva, Hotelería Especializada, Mantenimiento, Limpieza de Oficinas, Facilities Management y servicios complementarios en diversos sectores. Actualmente, nos encontramos en la búsqueda del mejor talento para nuestros servicios, con el siguiente perfil: CUARTELERO REQUISITOS: - Secundaria completa - Experiencia mínima de 6 meses como cuartelero, Ayudante de Limpieza, Ayudante General y/o Lavandero. - Disponibilidad para viajar a los lugares donde opera APC Corporación. FUNCIONES: - Realizar el tendido de camas y camarotes, así como los cambios de ropa. - Realizar los reportes necesarios para la conservación de las instalaciones y entregarlos al supervisor. - Reponer los utensilios de higiene en las habitaciones asignadas. - Apoyar en el área de lavandería al doblado de prendas para su empaquetado. - Cumplir con los lineamientos del sistema de gestión de calidad, seguridad, salud ocupacional, ambiental y de responsabilidad social. - Cumplir el reglamento interno de trabajo, reglamento de seguridad y salud en el trabajo y el reglamento interno de tránsito. - Cumplir con otras responsabilidades inherentes al cargo. BENEFICIOS: - Ingreso a planilla con todos los beneficios acorde a ley. - Posibilidad de Línea de carrera. - Capacitación constante en Servicio, Calidad, Seguridad y habilidades blandas. - Seguro contra accidente de trabajo (SCTR). - Seguro de Vida Ley desde el primer día de trabajo. - Agradable ambiente de trabajo. -Requerimientos- Educación mínima: Educación Secundaria Menos de 1 año de experiencia Disponibilidad de viajar: Si Disponibilidad de cambio de residencia: Si Palabras clave: project, miner, mineria
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Importante empresa dedicada a brindar servicios de perforación a proyectos de exploración en superficie e interior mina, se encuentra en la búsqueda del mejor talento para ocupar el puesto de Administrador de Proyecto. Requisitos: - Profesional de las carreras Administración, Ing. Industrial, Contabilidad, Economía o afines - Experiencia mínima de 3 años ocupando posiciones similares en proyectos de minería - Experiencia en el rubro de perforaciones diamantina - Cursos en Logística y almacenes Funciones: - Coordinar y velar por el cumplimiento de los procedimientos y trámites documentarios vinculados con la gestión administrativa y del personal de proyecto. - Revisar, validar y enviar las valorizaciones de campamentos, comedores, lavanderías y otras relacionadas. - Firmar y remitir a Contabilidad las Facturas por pagar, visadas por el Ingeniero Residente. - Ejecutar procesos administrativos de Recursos Humanos, relacionados entrega de boletas de pago, constancia de pagos CTS, entre otros relacionados. - Supervisar el registro de los movimientos de consumo de materiales en el sistema ERP Exactus por parte del Almacenero, y en caso que no existiera dicho puesto en proyecto, realizar dicho proceso el administrador. Beneficios: - Ingreso a planilla con todos los beneficios de ley - Utilidades - Alimentación al 100% - Desarrollo profesional en un sólido grupo empresarial - Capacitación constante. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 3 años de experiencia Licencias de conducir: A-II-B Disponibilidad de viajar: Si Palabras clave: project, minero, miner
Ver producto
Cajamarca (Cajamarca)
content="En Distribuidora Norte Pacasmayo creemos en las personas creadoras de su futuro, en aquellos que sueñan sin límites para nunca dejar de crecer y trascender. Si te apasiona planificar, controlar y dirigir los procesos productivos de fabricación de: mantenimiento, calidad, administrativos, seguridad y medio ambiente de la planta de concreto. Postula al puesto de JEFE O JEFA DE PLANTA DE PREMEZCLADOS, para nuestra sede en Cajamarca. 1. Requisitos: - Profesional en Ing. Civil, Industrial o Químico - MBA o Diplomado en Gestión de Proyectos (Deseable) - Conocimientos en control de procesos bajo el enfoque de PMI - Excel (Intermedio) - Inglés (Deseable) - Experiencia como Jefe de planta, producción, calidad o procesos (+3 años). - Régimen de trabajo 14*7 2. Funciones Principales: - Controlar y ejecutar los planes y programas de despacho de concreto premezclado con un eficiente control de calidad en búsqueda de la optimización y eficiencia de los recursos entregados. - Verificar que la existencias de materias primas e insumo, puedan asegurar el normal desarrollo de la producción de concreto premezclado y su despacho. - Elaborar y sustentar los reportes de producción y el cálculo de indicadores relacionados a las actividades de producción. - Coordinar y hacer el seguimiento de los planes de mantenimiento, para asegurar el correcto mantenimiento de los equipos. 3. Ofrecemos: - Trabajar en una empresa líder en la distribución y comercialización de materiales de construcción. - Sueldo acorde al mercado - Cobertura de EPS al 75% #PostulaY #VivePacasmayo. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 3 años de experiencia Idiomas: Inglés Palabras clave: project
Ver producto
Callao (Callao)
content="Por encargo de nuestro cliente, importante empresa portuario, nos encontramos en la búsqueda del siguiente perfil: Precintador- Proyecto Callao Requisitos: Experiencia como Auxiliar Operativo, atención al cliente, trámites administrativos, ventas, almacenes, logística y/o afines. Experiencia en empresas de terminales portuarias o en logística (Deseable) Secundaria completa. Vivir en zonas cercanas al Callao (Deseable) Funciones: Verificar y coordinar con los transportistas que los motores de sus vehículos se encuentren apagados, cuando los camiones han ingresado a las plataformas de pesaje o cuando los camiones se encuentren esperando su ingreso a ellas. Verificar y registrar en los sistemas operativos tecnológicos que la Terminal maneje, la totalidad de sellos o Precintos de Seguridad con los que ingresan los contenedores. EVerificar y registrar correctamente en los sistemas operativos tecnológicos que la Terminal maneje, los dígitos alfanuméricos que se encuentran en los sellos o precintos de Seguridad. Registrar en los sistemas operativos tecnológicos que la Terminal maneje los sellos o precintos de Seguridad de acuerdo con el siguiente orden: 1) Precinto de Línea 2) Precinto de Aduanas 3) Precinto de SENASA Precintos otros. Cuidar, evitar caídas, mantener limpio y realizar relevos en óptimas condiciones de los equipos operativos tecnológicos que la Terminal proporciona para la realización de sus labores. Verificar al ingreso de las unidades la condición de los contenedores, si estos presentaran daños, dará aviso al Auxiliar de Balanza para solicitar el Damage Report respectivo cuando los sistemas operativos que la Terminal maneja no los haya registrado, caso contrario la unidad no podrá ingresar a nuestras instalaciones sin el conocimiento del Supervisor de turno. Puntualidad en nuestros Horarios de trabajo, por ser un Área netamente operativa el relevo se realiza en el sitio de trabajo, Prestar atención oportuna, atender a nuestros clientes internos y externos de la manera como quisiéramos ser tratados, brindar un servicio de calidad buscando la satisfacción total de nuestros clientes. Aplicar políticas, procedimientos y sistemas, normas y directrices sobre Seguridad para proporcionar una operación del negocio seguro y protegido. Condiciones laborales: Sueldo: S/ 1400.00 brutos mensuales Planilla Tawa con todos los beneficios de ley Lugar de trabajo: Callao Tiempo de contratación: 3 meses Horario de trabajo rotativo: 7am a 3pm / 3pm a 11pm / 11pm a 7am, en un régimen de 6 x 2 (6 días trabajan y 2 descansan). -Requerimientos- Educación mínima: Técnico 1 año de experiencia Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: project
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people in five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Engineering Manager at BairesDev Being a Engineering Manager in our Development Team is just like being a full-time problem solver. We expect your abilities to be a combination of experience, knowledge, and independence. Innovation is also at the heart of the BairesDev strategy. So, if you were willing to take on the most complex tasks and be a master of your tech stack or language, then you are probably one of those unique we’re looking for. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 10+ Experience in Software Development related roles in a relevant company. - 5+ Experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 10 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="- Brindar capacitaciones a las escuelas profesionales en la elaboración de los 34 estándares del modelo de acreditación SINEACE, así como en la redacción del informe; bajo los parámetros estipulados por la empresa YOU PROJECT S.A.C. - Revisar los avances de las escuelas participantes, generando las observaciones y correcciones necesarias para que puedan ser levantadas en los plazos establecidos por el consultor. - Acompañar a las escuelas profesionales participantes durante el proceso de consultoría, de tal forma que los responsables de las escuelas puedan esclarecer las dudas y consultas para continuar con las actividades encargadas. - Controlar el progreso de las escuelas, con la finalidad de no generar retrasos en el cumplimiento de los objetivos. - Coordinar constantemente con el comité de calidad y los equipos de apoyo para mantener la organización del servicio y no generar problemas o retrasos. - Presentar informes de avance a la empresa YOU PROJECT S.A.C. para garantizar el cumplimiento del contrato. - Aportar ideas de mejora para el servicio contratado, así como el diseño de instrumentos y herramientas que sean necesarias. - Otras actividades que se generen del presente servicio.-Requerimientos- Educación mínima: Universitario 3 años de experiencia Idiomas: Español,Inglés Edad: entre 27 y 50 años Conocimientos: Microsoft Excel, Microsoft Project, Microsoft Office Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: consultant, education, nocturno, night, nighttime
Ver producto
Callao (Callao)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people in five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Engineering Manager at BairesDev Being a Engineering Manager in our Development Team is just like being a full-time problem solver. We expect your abilities to be a combination of experience, knowledge, and independence. Innovation is also at the heart of the BairesDev strategy. So, if you were willing to take on the most complex tasks and be a master of your tech stack or language, then you are probably one of those unique we’re looking for. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 10+ Experience in Software Development related roles in a relevant company. - 5+ Experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Magister o Postgrado 10 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Engineering Manager at BairesDev Being a Engineering Manager in our Development Team is just like being a full-time problem solver. We expect your abilities to be a combination of experience, knowledge, and independence. Innovation is also at the heart of the BairesDev strategy. So, if you were willing to take on the most complex tasks and be a master of your tech stack or language, then you are probably one of those unique we’re looking for. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 10+ Experience in Software Development related roles in a relevant company. - 5+ Experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 10 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Personas con discapacidad: Sí Palabras clave: gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Funciones - Organizar, establecer y estandarizar las estructuras de presupuestos necesarios, según requerimiento de las obras, ya sean de presupuestos base, meta o adicionales y por cada tipo de trabajo que se tiene en el proyecto. - Desarrollar y estandarizar una base de datos de los recursos para la elaboración de todo tipo de presupuestos. - Establecer formatos estandarizados para los metrados de los presupuestos. - Planificar, organizar y coordinar las etapas de elaboración, ejecución, evaluación y control de los presupuestos de la división. - Efectuar evaluaciones de gestión de presupuestos mediante indicadores que permitan un adecuado análisis y control. - Coordinar conjuntamente con los supervisores de campo de las distintas obras, las actividades que estén relacionadas con la ejecución del presupuesto por cada obra. - Realizar el adecuado seguimiento al cumplimiento del presupuesto final aprobado y ejecutado por las diferentes obras de la división. - Cumplir el Reglamento Interno de Seguridad y Salud en el Trabajo, Reglamento Interno de trabajo, Plan para la vigilancia, prevención y control de COVID-19 en el trabajo. - Otras funciones asignadas por su jefe inmediato, inherentes a su cargo. Requisitos - Ingeniero Civil o afines colegiado y habilitado. - Experiencia mínima de 3 años en posiciones similares. - Conocimiento en Metrados, Costos y Presupuestos. (Deseable). - Conocimiento en planeamiento, elaboración de valorizaciones y liquidación de obras. - Conocimiento en Gestión de Proyectos. - Dominio de S10,Autocad,Office,MS Project, Leen Construction, Programación y Control de Proyectos, Metología Last Planer (nivel avanzado). - Residir en Arequipa (indispensable). - De preferencia haber laborando en Cerro Verde. - Disponibilidad para trabajar en sistema Atípico minero. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 3 años de experiencia Idiomas: Español Edad: entre 26 y 45 años Conocimientos: AutoCAD, Microsoft Project, Microsoft Office Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: engineer, engineers, ingeniera, project, miner, mineria
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Engineering Manager at BairesDev Being a Engineering Manager in our Development Team is just like being a full-time problem solver. We expect your abilities to be a combination of experience, knowledge, and independence. Innovation is also at the heart of the BairesDev strategy. So, if you were willing to take on the most complex tasks and be a master of your tech stack or language, then you are probably one of those unique we’re looking for. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 10+ Experience in Software Development related roles in a relevant company. - 5+ Experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 10 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Engineering Manager at BairesDev We are looking for an Engineering Manager to lead our Engineering Team and help spearhead our growth. As an Engineering Manager, you will play a critical and active role in the day-to-day operations. This is an excellent opportunity to be one of the key members of our Engineering team and position yourself for unique career growth opportunities. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 10+ Experience in Software Development related roles in a relevant company. - 5+ Experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 10 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Arequipa (Arequipa)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Lead Engineer at BairesDev We are looking for a Lead Engineer to lead our Engineering Team and help spearhead our growth. As a Lead Engineer, you will play a critical and active role in the day-to-day operations. This is an excellent opportunity to be one of the key members of our Engineering team and position yourself for unique career growth opportunities. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 7+ years of experience in Software Development related roles in a relevant company. - 3+ years of experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 7 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: gerente, manager, director, jefe, chief, jefatura, regente, ingeniero, engineers, ingeniera, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto
Callao (Callao)
content="Importante operador logístico líder en Latinoamérica se encuentra en la búsqueda de una persona para la posición de: Analista de Proyecto TI - Para Callao y Miraflores Requisitos: - Bachiller en Ingeniería en Sistemas. - Microsoft office 365 - nivel avanzado - Microsoft Project Online - Metodologías Agiles y estándar PMI - Almacenamiento, Transporte y Distribución - Comercio Exterior - Explotación de información (Datalake, Power BI) - Inglés avanzado - Presentación/Creación de Propuestas - Costos y presupuestos Dominio (deseable) de: o Software de programación. o Social Media o Marketing de Contenidos o Sistemas ERP (Planificación de Recursos Empresariales) - 1 a 3 años de experiencia como Project manager y procesos administrativos relacionados. - Experiencia en manejo de personal y gestión con clientes. Funciones: - Planificar y gestionar los proyectos definiendo elementos como fechas, plazos, responsables, cargos, recursos y costes para lograr ampliar la cartera de clientes planificada a través del cumplimiento del alcance de los objetivos establecidos por la Gerencia. - - Establecer los objetivos del proyecto en función de la petición de un cliente y/o área de negocio, para garantizar la eficiencia del flujo de trabajo según los estándares operativos establecidos contribuyendo al cumplimiento de los niveles de servicio acordados con el cliente. - Supervisar las tareas y medir la evolución de la misma, así mismo el desempeño de sus grupos de trabajo, para asegurar los recursos necesarios para el cumplimiento de los objetivos establecidos por la gerencia. - Implementar soluciones o cambios según se requiera basados en el plan estratégico, para lograr la medición y visibilidad de la productividad y el desempeño del servicio logístico contribuyendo a la toma de decisiones gerenciales Beneficios - Ingreso a planilla con todos los beneficios de ley desde el primer día de trabajo - Vacaciones, seguro, SCTR, gratificación, utilidades, CTS, etc. - Oportunidad de crecimiento.-Requerimientos- Educación mínima: Universitario 2 años de experiencia Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: analyst, project, industria, industry
Ver producto
Callao (Callao)
content="Who we are BairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people on five continents and world-class clients, we are only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. To consistently deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of the best talents and nurture their professional growth on exciting projects. Senior Engineering Manager at BairesDev We are looking for a Senior Engineering Manager to lead our Engineering Team and help spearhead our growth. As a Senior Engineering Manager, you will play a critical and active role in the day-to-day operations. This is an excellent opportunity to be one of the key members of our Engineering team and position yourself for unique career growth opportunities. What You’ll Do: - Be in charge of the Human Capital for the Project: hiring, retaining, and firing. Compensation plans, motivation, etc. - Help in the definition and monitor metrics and KPIs for the teams. - Make sure that team coordination and the development process are executed correctly. - Lead all the Scrum ceremonies and its compliance. - Encourage a collaborative engineering culture according to the company values. Here’s what we are looking for: - 5+ years of experience in Software Development related roles in a relevant company. - 2+ years of experience as a Project Manager or similar. - Strong Project Management skills. - Excellent communication skills. - Advanced English Level. How we do make your work (and your life) easier: - 100% remote work. - Hardware setup for you to work from home. - Flexible hours - make your schedule. - Paid parental leave, vacation & holidays. - Diverse and multicultural work environment. - An innovative environment with the structure and resources of a leading multinational. - Excellent compensation — well above the market average. - Here you can grow at the speed of your learning curve. Our people work remotely but with a consistent and robust culture that promotes diversity and teamwork. To continue being the leading software development company in Latin America, we want to ensure that every BairesDev member gets the best growth and professional development opportunities in a diverse, welcoming, and innovative environment. Every BairesDev team member brings something unique to our company. We want to hear your story. Apply now!. -Requerimientos- Educación mínima: Universitario 5 años de experiencia Idiomas: Inglés Conocimientos: Desarrollo de producto, Gestión de coste, Gestión de equipos, Gestión del Tiempo, Recursos Humanos, Tecnología de la información, Lean, Agile, Gestión de inventarios Disponibilidad de viajar: No Disponibilidad de cambio de residencia: No Palabras clave: gerente, director, jefe, chief, lead, jefatura, regente, home, casa, remoto, teletrabajo
Ver producto

Anuncios clasificados gratis para comprar y vender en Perú | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.pe.